tisdag 23 februari 2010

Äntligen!











Jag fick äntligen inspiration till att fixa färdigt min vägg över en skänk i mitt lilla hem. Köpte lite olika ramar som jag sprutmålade svarta. Hade inte bestämt mig för vilka bilder jag skulle ha i ramarna, men som en liten samlare ;) jag är så rotade jag fram lite olika bilder som blev helt perfekta! Väggen som var helt tom innan blev så himla bra, och jag är helnöjd!

Jag vill även tacka mormor och morfar för det fina bröllopskortet, morbror Pelle för dom fina tavlorna målade 1976 och min finaste vän för hjälp av uppmonteringen :)

Hihihi, ett tacktal a la filmpris är ju aldrig fel ;)

Kram på er alla och hoppas att ni står ut, för som vi alla vet, snart kommer våren! I butiken finns det massor av nyheter och just nu står tre kartonger med underbara vårkläder från Kaffe och Creme och väntar på att bli uppackade.
Välkommen!



4 kommentarer:

Jorre sa...

Jag har hört talas om din fina tavelvägg! Den blev ju jättefin! Jag lägger upp bilder när jag gjort en egen, vilket tyvärr lär dröja ;)

Unknown sa...

Låter underbart med allt det nya!! är sååå sugen på att ta mig förbi Tranås nån dag!! visst är det härligt och gör susen när inspirationen flödar :)... (låter som att du fick god hjälp med väggen.. Myyyyys!!) tack sötaste du för de ljuvliga priserna jag vann och som kom på Posten i dag!! Skylten har jag redan hängt upp och strykmärket ska jag hittat på något jättefint med!! :)
Det ljuvliga kortet du skrev på har jag köpt i mängder under årens lopp Bl.a. på Irma i jkp och på ett litet hus i bredaryd....ser att det är du som har gjort det!!! Såååå himla kul!! har inte sett det innan . Va duktig du är....;)

önskar dig en härlig vecka!!! Kramar Malin

Vintage House sa...

Hej,
Vad härligt underbart du har fått till det:)
jag är oxå på g att göra en fotovägg av gamla ramar. visar inom kort.
en ljuvlig dag till dig
sandra

Anonym sa...

Det är ju Rut och Våge!!! Jag sparar bilden bums.

/Sara kusin